FőoldalImpresszumOldaltérkép
 

HÍREK, ÚJDONSÁGOK

 

Júniusi akció a Hajtóműben:

a SVÉD és SPANYOL nyelvtanfolyamok árát csökkentjük!

Minden új beiratkozónak június 30.-ig kedvezményes áron adjuk a SVÉD és SPANYOL tanfolyamokat!

 

Kreatív ajándék szeretteinknek, barátoknak, kollégáknak:

AJÁNDÉKOZZON NYELVTANFOLYAMOT

 A tudás hatalom!

 

2022 őszén reméljük újra lesz toszkánai nyelv- és gasztrokurzus!

Egy igazi toszkán villában, hamisítatlan itáliai hangulat, élőnyelvi környezet, kultúra, gasztomómia és az olasz nyelv - egyben! 

Most már mi is
Zugló Kártya
elfogadó hely vagyunk!

5% kedvezmény
 


 

Egy sörözésnél jobban semmi sem tudja közelebb hozni egymáshoz az embereket.

Valahogy így gondolkodott a kanadai Molson sörgyár is, amely a Google technológiáját használva egy remek marketingakciót talált ki.

Ha valaki mostanában Kanadában jár, jobban teszi, ha előkapja a nyelvtudását, azzal ugyanis most némi ingyen sörhöz juthat. A Molson nevű sörgyár egy olyan hűtőt készített, amibe a Google nyelvfelismerő szolgáltatását is beépítették. A cég klasszikus szlogenje az "I am Canadian" (magyarul: kanadai vagyok), amit a felismert 40 nyelv közül legalább haton kell elmondani a hűtőnek, hogy az ajtaja kinyíljon.

© Molson Canadian
A Molson marketingkampányához készül videóból jól látszik, hogy egy egyszerű hűtőszekrény is képes közelebb hozni egymáshoz az embereket és a kultúrákat is. Főleg, ha sör van benne.

 

 

(forrás: hvg.hu)


Minket érdekel a véleménye, szóljon hozzá >itt< mennyire tetszett?

 

Igen, tetszett és feliratkozom a további hírlevelekre
 

 <<vissza